30 Mayıs 2011 Pazartesi

BALONLAR



E- Seni çok seviyorum.İyi ki varsın benim yaşam hediyem !
Otuz yıldır seni seviyorum. Şimdi kalbime mahkumum,iki yıl sonra aklıma.
Sonsuza kadar seni seveceğim.
Seni hep sevdim daima seveceğim.
K- Seni çok seviyorum
Seni çok özlüyorum
Sonsuza kadar seni seveceğim, daima.
Seni deliler gibi seviyorum.
E- Beni deli gibi değil aklınla sev.
K- Çok özlüyorum.
E- Beni mi?
K- Kim olacak, tabii ki SENİ !
E- Sevgili ya da arkadaş olmamızın farkı yok, hayatımda ol yeter bana.
Bu işin gerçeği Yanlış ve Yasak.
Bizim birlikte olmamız imkansız.
Birlikte yaşlanamayız.
Sen beni kurtarıcı olarak görüyorsun.
Bu nasıl bir şımarıklıktır anlamadım.
Benim başka hayallerim var.
K- ( Sadece susar .Aşkın girdiği girdaba inanmak istemeyen gözlerle çaresizce bakar ve yine susar ).Sonra uçar...

13 yorum:

Zeugma dedi ki...

Aşka dair çok güzel bir diyalog başlamış, fakat devamı şaşırtıcı ve üzücü...
İkisi de sonsuza kadar seveceklerini söylüyorlar, ama neden yanlış ve yasak? Neden birlikte yaşlanamıyorlar?
Neden E'nin başka hayalleri var?
K neden uçuyor sonunda?
Kelebek mi bunlar sevgili zühreciğim.. Valla çözemedim :)

Ellerine sağlık, çok hoştu ama...
Sevgilerimle...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Kimbilir Zegmacığım ? :))))) Aşk işte! Seyr-ü seferi belli olmuyor. Sanırım aşk-ı memnu. Başta kabul edilen, sorumluluk-cesaret-akıl üçgeninde girdaba dönüşüyor ve kolay elde edilebilir hayallar yerini alıyor. K'nın da bir balon olarak uçmaktan başka çaresi kalmıyor :))))))

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Birlikte sonuna kadar gidilemeyecek bir aşkın hallerini akıcı ve düşündürerek yansıtmışsınız sevgili Zühre. Bize de bu muhabbetin iyi bitmesini dilemekten başka seçenek kalmıyor. Esinlendirenlere ve gönlünüze sağlık.:)

Dostlukla..

Zıvanasız dedi ki...

Şöyle diyebilir miyiz? :
Eğer ilişkiye taşın(a)mamışsa aşk tek kişiliktir.

Ben de bir diyalog yazayım;

E: Seni seviyorum
K: Ben de seni seviyorum
E: Yanımda olmalıydın şimdi
K: Öyle isterdim ki
E: Onca zaman oldu görüşemedik ama
K: Yeterince istemedik demek ki

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Sevgili JİVAGO; balonlar çok uzun ömürlü olmuyor ne yazık ki, ya havası kaçıyor ya patlıyor ya da uçuyor:))
Güzel yorumunuz için teşekkürler.Sevgi ve selamlar!

ZIVANASIZ; senin yazdığın diyoloğa bayıldım.Hele hele son cümlesine " yeterince istemedik demek ki". Evet herşey bu cümlede gizli, herşey bununla ilintili.Çok teşekkürler yorumunla anlam kattın yazıma. Sevgilerle!

AskinAy dedi ki...

Beni deli gibi degil aklinla sev;
ne dogru bir cümle olmus!!

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Bloğuma hoşgeldin Aşkınay !

Sevgilerle!

didem dedi ki...

Once esine yaziyorsun sandim. Evlilik yildonumleri herhalde diyecektim ki yok hikaye imis. Cok sirin.

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

DİDEMCİĞİM, yok yok biz değiliz şükür :))

Sevgilerle!

oyumben dedi ki...

Mantık ve duygu arasındaki salıncakta sallanmak ne güzel.

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Evet ben de severim ama salıncaktan çok tahtıravalliye benzetirim :)

Hoşgeldin OYUMBEN!

laleninbahcesi dedi ki...

Zührecim, önce noooluyoruz dedim ama okudukça senin bir oyunun olduğunu anladım...

Ama, benim yaşam hediyem sözü süper...
Öptüm çok

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Lale Ablacığım ben de en çok o sözü sevdim, hep aklımda asılı kaldı.ÇokÖptüm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...