7 Eylül 2011 Çarşamba

KEDİ



SEN BENİM YUVAM OLSAN!

16 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

O kediye de keyifle baş konur doğrusu. Yumuşacık, sıcacık. Ne keder kalır, ne hüzün ne elektrik.
Zühre' cim, hayırdır?

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Tatilden yeni geldim Asuman Ablacığım. Yeniden strese kucak açtığım bu şehirde ev kedisi olasım geldi :))

Deli Anne dedi ki...

Bayıldım ben bu dizelere.. sıcacık, samimi ve etkileyici:)

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Teşekkürler Deli Anne :)

Arzu Sarıyer dedi ki...

Hoşgeldin sevgili Çoban yıldızı,özledik biz de ...Sevgiler...

laleninbahcesi dedi ki...

Ttailden gelince insan nasıl yumşaxık olıyor ama çabuk geçiyor ... Zührecim duygularını ifade edişini bazen valla kıskanıyorum

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Sevgili Arzu(Gökçedeniz)inan ben de özledim.Ama kısa bir süre tüm teknolojiden uzakta olmak hem de hepsinden( tv,radyo,bilgisyar hatta gazete) beni çok dinlendirdi:)) Sevgilerle!

Lale Ablacığıııımmmm bunu senden duymak ne güzel, ne mutlu ve onur verici! Kocaman öptüm!!! :))

hypo dedi ki...

bu sefer sen tatilde de çok mırnavdın ama:)
şaşırdım, huzuruna:)

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Sevgili Hypo; huzurlu olmak için şartların oluşmasını beklemekten vazgeçeli çok olmadı ama bana yansıması ve sizlerin algılaması hoşuma gitti :)))

didem dedi ki...

Huzurun bol olsun...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Hepimiz için Didemciğim sağolasın !

Newbahar dedi ki...

Bir aydan fazla iki kediciğe annelik yapıyorum iyi mi :)
Başlığında kedi olan her yazıya atlıyorum.
Onlar gibi sımsıcak bir şiirdi, sevgiler Newbahardan.

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

İyi hatta süper Güzinciğim; bütün stresini alıyordur kedicikler :)) Benden de sana kocaman sevgilerle!

Zeugma dedi ki...

Benim de kedi olasım geldi şu an Zühreciğim..
Huzurla doldum ve uykum da geldi ayrıca :)) MIRRRR....

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Gün geçtikçe yaşadığımız şu zaman içinde evet! benim de kedi olasım var Zeugmacığım :))

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok hoş:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...