7 Nisan 2010 Çarşamba

ÖDÜL



Sevgili Sanat Notları " Yaratıcı Blogger Ödülü" göndermiş bana. Kendisine çok çok teşekkür ederim. İstanbul ve Türkiye'deki önemli sanat olayları ve gelişmelerini takip ettiğim, sanatçılarla ilgili biyografilerin de yer aldığı harika bir bloğa sahip kendisi. Ben bu ödülü pek hak edip etmediğim konusunda kuşkuluyum ama madem göndermiş, başım üstünde !

Bu ödülü alan kişi , hakkındaki 7 ilginç şeyi de yazacakmış. Belki hatırlarsınız ben bu hususta daha önce kuzen Günün Çorbası tarafından mimlenmiş ve yüzüm kızara kızara ilginçliklerimi dökmüştüm ortaya saça saça. Mim geldiğinden beri düşünüyorum ne yazabilirim diye. Pek sakınca yaratmayacakları bulup döküyorum yine ortaya:

* Herkes uyuduktan sonra uyuyamam, her taraftan çıkan sesler kulağımda büyür büyür ve otururum sabaha kadar.

* Yemek yenilirken ekmek kesmek görevinden hoşlanmam.

* Argo lügatım bir erkeği kıskandıracak kadar doludur ama kullanmam, kullanmamaya çalışırım, samimi olmak gerekirse sinirden deliye döndüğümde hiç kimsenin olmadığı zamanlarda kullanırım :))

* Operaya gidemem. En son 12 yıl önce gidip bir ay depresyona girmiştim.( En büyük hayalimdi ). Cd ler yetiyor bana.

* Çok mutlu olduğum zamanlarda koşmak ve ardından da uçmak dürtüleri kaplar beni.

Hımmmm düşündüm düşündüm ama daha fazla çıkaramadım .Umarım yeterlidir.

Mimleri herkes sevmiyor. Ama en önemlisi sürekli takip ettiğim, yazılarını okumaktan son derece zevk aldığım arkadaşlarımın hepsi bu ödülü hak diyor. Hepsinin yüreklerine ve ellerine sağlık diyor " Yaratıcı Blogger Ödülü" nü hepsine ithaf ediyorum.

Sevgilerimle herkese...

6 yorum:

Sinem Ergun dedi ki...

Hayata dair yazıların çok samimi ve içten. Bazen birşeyler öğreniyoruz bazen kendimizi bulabiliyoruz. Ödüllerin bol olsun daima yaşamda da.
Sevgilerimle

Asuman Yelen dedi ki...

Tabii ki hakediyorsun Çoban Yıldızı. Yazdıklarının yanısıra, küçük yaşlarda başlayan müzik kariyerin, güzel şiirlerin...
Daha nicelerine inşallah.
Sevgiler...

Zeugma dedi ki...

Canım,hayırlı olsun ödülün...
Blogunda şiir dahil,yazdığın samimi yazılarını, seçtiğin konuları, Balkız'ı zevkle okuyorum..
Nice nice ödüllere layıksın sen..
Argo lügatı ile ilgili dürüstlüğüne hayran kaldım yine :)Çünkü ben de biraz öyleyim galiba :)))
Uluorta kullanan meslek grubu en fazla doktorlar sanırım :)))

Öpüyorum sevgilerimle..

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Sevgili SANAT NOTLARI Sinem, ASUMANcığım ve ZEUGMA'm beni mutlu ve onore eden güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Okurken varlığınıza şükrettim gerçekten. Umarım hayat bizi önce sağlıkla sonra huzur ve mutlulukla ödüllendirir. İyi ki varsınız.
Sevgiyle kucaklıyorum.

didem dedi ki...

Ne kadar gurur verici...Tebrik ederim..Blogunuzu yeni yeni okumaya basladim.Cok da zevk aldim.
Sevgiler...Didem

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Sevgili DİDEMCİĞİM çok teşekkür ederim.Sevgilerle!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...