20 Mayıs 2010 Perşembe

SESLER YÜZLER SOKAKLAR (*)




Gün ışığının keskin rengine alışmaya başlayan gözlerim bulutların gölgelediği ahenkle rahatlarken ruhum da boşalan yağmur sesiyle birlikte dinginliğe erdi. Yağmurun yere düşerken çıkardığı ses ve resim beni özlemlerimin çok olduğu yıllara kondurdu.

....

(*)Yankısı kalmadı seslerin odalarımızda
Sahipleri çoktan öldü fotoğrafların
Adımlarımızdan yoruldu yollar
Kaç hayat yaşadınız söyleyin
Sesler yüzler sokaklar


Sözler dökülürken dudağımdan , belki bin belki kaç kez söyledim ben bu şarkıyı hangi duygularla ne zaman , nerelerde ve kimlerle ... Kimler şahit oldu o zamana nerelerde ve kimlerle ? Hatırladım, hepsi hatırımda. Bazen acı bazen tatlı, bazen güzel bazen çirkin ama tamamen bana ait tüm zamanlarda bulunmak ruhumu yormuyor. Bilhassa , güç katan anılara sarılıyor ruhum ve bedenim şu ana inatla ve ısrarla. Kal diyor, biraz daha kal. Ne yaşadın ve ne hissettin, hatırla ! Unutma ! Unutmadan yaşa ve yaşlan . Yalnızlığın ve yaşlılığın en büyük gücü bu olacak sana, kavuşma ! Unutma, biriktir ve hatırla ! Çıkar çıkar bak hayatına....



Bana ait olan tüm zamanlara yaptığım yolculuk duran yağmurla birlikte son buldu. Yüzümdeki gülümseme kaybolmadan çıkan güneş hayat oyunlarının gizemini vurdu gözüme ve bir daha yüreğime.

....

(*) Unutulur mu yoksa bir gün
Sesler yüzler sokaklar
Bunca yaşamışlıktan sonra
Hiç unutulmayacaklar
Hiç unutulmayacaklar...






(*) Söz: Murathan Mungan
Müzik: Selim Atakan








5 yorum:

bilge dedi ki...

unutmak mümkünmü sesler evler sokaklar şehirler anılar unutulurmu unutursak hayat biter güzel bir paylaşımdı arkadaşım sevgilerimi yolluyorum dostlukla..

Asuman Yelen dedi ki...

Anıları unutmak...
En büyük korkum. Sanırım hepimizin korkusu. Onları da unutursak elimizde ne kalır bizi mutlu edecek...Yağmurun anılarla çok büyük bir ilişkisi var ve sen bunu ne güzel anlatmışsın satırlarında.
Yüğreğine sağlık arkadaşım...

Çınar dedi ki...

Çok güzeldi, paylaşımın için teşekkürler canım

Sevgiler

GÜVEN SERİN dedi ki...

Farkedişe sarılmak! Sarılışı özümsemek! Farkedişlerin özümsemesini seviyorum ben...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

CAnım arkadaşlarım Bilge'm,Asuman'ım,Çınar'ım ve Güvenciğim teşekkür ederim. Güzel anıların hayatımızı sımsıkı sarması dileğiyle. Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...