22 Mayıs 2010 Cumartesi




Tam üç yıl önce bugün ertesi günü girecek ameliyata sevinç içerisinde hazırlanıyordum.Bu ameliyat benim tam 9 ay özlemle beklediğim bir olay ve yeni bir hayatın başlangıcı olacaktı. Evet sonunda kızımı elime alacak onu doya doya koklayacaktım.....




Hayatımın sonuna kadar koklamaktan bıkmayacak çiçeğim o benim; balım balkızım ! Yarın dört yaşına girerken hayatımızdaki muhteşem değişiklik ve yaşattığı olağanüstü güzellikler için müteşekkirim Yaradan'a .




Kelimeler ilk defa yetersiz kalırken bana, herkese iyi pazarlar diliyorum.














18 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bende bu gece aynı sancıyı çekiyorum Zühre'cim. Sabaha kadar çekicem sabah saat altıda dünyalar güzeli bir can verecekler kucağıma.
İyi ki doğmuşlar ve iyi ki varlar.

Balkızın doğum gününü canıgönülden kutlar nice nice doğum günleri dilerim. Sevdiklerinle ve sağlıkla...

Asuman Yelen dedi ki...

Balkız' ın doğum gününü kutlar ona sağlıklı, mutlu, başarılı (annesi gibi) sevdikleriyle birlikte uzun bir ömür dilerim.
Sevgiler Zühre' cim...

aydilber dedi ki...

doğum günü kutlu olsun tatlı kızınızın...bugün benim kızımında doğum günüydü...

Leylak Dalı dedi ki...

Balkız'a sevgi dolu bir ömür, sağlık, başarı ve mutluluk diliyorum. Sevdikleri hep yanında olsun. Zührecim senin de anneliğinin 4.yılı kutlu olsun...

cenebaz dedi ki...

Balkız'a uzun, sağlıklı, birlikte geçireceğiniz mutluluk dolu yıllar dilerim. Doğum günü kutlu olsun.

laleninbahcesi dedi ki...

Balkız, Bal tadında sürsün yaşamını, sağlıkla mutlulukla hep sevdikleriyle...
Zührecim evladının hep güzel günlerini gör... başarılarına şahit ol... Kutlarım anneliğinin dördüncü yılını...

Newbahar dedi ki...

Balkıza sevdikleri ile nice sağlıklı, mutlu, başarılı seneler dilerim...
Hayatı hep baldan tatlı olsun.

Sevgiler

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Canlarım, canım arkadaşlarım Nur'cum,Asuman'ım,Aldilber,Leylakcığım,Cenebaz,Laleciğim,Newbahar'cım; hepinize çok teşekkür ederim.Sizlere de sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz nice mutlu yıllar dilerim.Hepinizi sevgiyle kucaklarım.Sağolun,varolun hep !

Arzu Sarıyer dedi ki...

Kutluyorum Sevgili Çoban yıldızı ;seni ve Doğum günü olan Balkızı.Nice sağlıklı ve mutlu yıllar diliyorum .Sevgilerimle.

Gülen Tezer dedi ki...

Balkızım Balkız; hayatının her günü güzel, mutlu ve en önemlisi sağlıklı geçsin. Böyle bir annen olduğu için seni de onu da çok seviyorum :)

parka dedi ki...

Mirayda ablası ve ben yeğenimin gözlerinden öper, sağlıklı ve başarılarla dolu uzun bir ömür dileriz balkızımıza. Yeriz biz o tontiş yanakcıkları :)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Balkız'a nice uun ömürler,sana da bu muhteşem kokuyla doya doya yaşayacağın uzun uzun yıllar diliyorum sevgili Zühre..

bilge dedi ki...

balkıza sevdikleriyle sağlıklı mutlu barış dolu bir dünyada uzun ömürler diliyorum ..bal yanaklarından öpüyorum ..sevgili arkadaşım.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Sağlıklı,mutlu,kocaman bir hayat diliyorum Balkız'a :)

sevgilerimle

mavi dedi ki...

Biraz geç olmuş olabilir ama yine de yaşgünü kutlu olsun Balkızın'ın ve Sen'in Zühr'cim. Tüm güzellikleri beraber yaşama gücü ve zamanını görmeniz dileğimle...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

DAlgaları Aşmak ve Şenizciğim güzel temennileriniz için çok teşekkür ederim. Sevgiyle kucaklıyoruz Balkız'la :))

Zeugma dedi ki...

Baldan tatlı,mis kokulu bu güzel çiçeğin yeni yaşıyla birlikte daha nice güzellikler yaşatsın size Yaradan..Sağlık, huzur ve neşe neşe içinde..
Mutluluklar şelaleler gibi aksın hanenizden..

Koklaya koklaya öpüyorum onu ve sevgi dolu bi'tanecik annesini...
Sevgilerimle...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Canım ZEUGMA'M ! Beni mutlu eden harika notun için çok teşekkür ederim. Ben de seni sevgiyle kucaklıyor öpüyorum canım benim !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...