23 Nisan 2013 Salı

23 NİSAN

Bayramlarda coşar içim; ağlamak için her türlü bahaneye açık yüreğim. İstiklal marşında başladım yine burnumu çekmeye. Erken başladım ağlamalara ben...Hep diyorum , çok sıkıcı bir yaşlı olacağım ! Korkarım babaanneme çektim . Herşeye ağlardı.

 " Yine niye ağlıyorsun babaanne". " Çok sevindim". 
 " E şimdi niye ağlıyorsun babaanne " " Ne bileyim ben!!!"
  " Offf babaanne oooooffff!!!" .

 Yaa böyle işte! Her yakındığım durumun öznesi oldum şimdi. 

Daha yemeğe yeni oturmuşuz, babaannem kolumu dürter ,kulağıma eğilip tatlı göçmen şivesiyle "yapasın bana bi kahve".   " Aaaa babaanne daha tabağa yemek konmadı bile " .  
" Ben diyeyim de; bilesin!!!" . 

Şimdi; daha yemekleri tabağa koymadan kokuyor burnuma kahve.. Bazen uykumun arasında bile.

Gidişat kötü; babaannemi düşündükçe..Bu duygusal yapısına hiç sığmayan patavatsızlıkları vardı. Ağabeyimin nişanında öyle oynadı oynadı ki; bir anda durup " Bu kadar oynuyoruz, kız tarafı  o... demesin bize??? " Millet gülmekten kırılırken o yüzündeki ciddiyeti hiç bozmadan oynamaya devam etti. Daha neler neler.. en iyisi anlatmayayım . 

Bayramdan nelere geldim,neler anlatıyorum....Neyse ,bugün Bayram ! 23 Nisan, neşe doluyor insan !





9 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Galiba bayramları hem buruk hem de maziye dönük olarak kutluyacağız Zühre' cim bundan sonra. Yine de tüm çocukların, başta seninkinin, bayramları kutlu olsun.
Sevgiler...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Evet Asuman Ablacığım; Bayramlar o "eski Bayramlar" gibi olsa..Bayramlarımız çok olsun !

Sevgilerimle!

Adsız dedi ki...

I have геаԁ sοme good stuff heгe.
Certainly prіcе bоokmarking for rеvisiting.
I wonԁer how much effοrt уou plaсe to сreatе the sοrt of fantastіc іnformative
wеbsite.

Fеel free to visit my wеb sіte; http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Hiçbir şeyin tadı kalmadığı gibi eski bayramlarımızın da tadı kalmadı maalesef. Ben de yaşlandıkça, eskiden duygu yoğunluğu yaşayıp gözleri nemlenen rahmetli babama benzemeye başladım. Aydınlık ve umut dolu nice bayramlar dilerim.

Sevgi ve dostlukla...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

çok teşekkür ederim Mehmet Bey!

Sevgilerle!

Adsız dedi ki...

Hello everyone, it's my first pay a quick visit at this web page, and post is actually fruitful designed for me, keep up posting these posts.

My homepage ... luxe vakantiehuis

Adsız dedi ki...

The cost of this solution is extremely rational. Both of
these scan applications are obtainable at lots of on the net areas.


Have a look at my web blog obd wiz

Adsız dedi ki...

Hello! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Many thanks

Also visit my web page - huis huren frankrijk

The Merika dedi ki...

:) sıcak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...