7 Nisan 2013 Pazar

TRAFİK-TRAJİK

Hafta içini yoğun geçiren ben , tercih olarak hafta sonunda evimize çok yakın olan yerlerin dışına sızmamaya özen gösteririm .Bu hafta sonu ise zorunlu bir toplantı için yine Beyoğlu civarına yol almak durumunda kaldım.   Kalmaz olaydım. Tam 2,5 saatte varabildim. Bir çile değil bu; işkencenin ta kendisi !!! Aklıma çocukluğumun  her bayramlarında yol aldığımız Akhisar yolculukları geldi. 90 Km., tam 1 saat 15 dakika süren İzmir-Akhisar arasında defalarca uyur uyanır ve "gelmedik mi daha?" diye mızmızlanırdım. Sanırım çok eziyet vermiş olmalıyım ki doğal döngü döndü dolaştı ve benim evden ofisime hergün 1-1,5 saatte yol alacağım , dönüşle birlikte ve arada adliyeye yapılacak gidişleri de içine katarsak ortalama 4 saatin yolda geçtiği bir hayatın içine kafa üstü düşürüverdi . Nereye kadar sürecek bilmiyorum ama ben 6 yıldır aynı eziyeti yaşıyorum. Balkız bu yıl okula başlamadan mutlaka bir çözüm bulunmalı; evlenmeden önceki ofis-ev arası 5dk. formatına uçuş yapmalı.


6 yorum:

*mehtap dedi ki...

trafik konusunda İstanbul çok fena çok..

Zeugma dedi ki...

4 saat mi???
Ben olsam asla dayanamam..
Bence de hemen ''gereği düşünülmeli'' Zühreciğim..
Kıyamam Balkızıma. Sana da ona da yazık. Şimdiden başla bence arama-taramalara..
Sevgiyle kucakladım...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Zeugmacığım,bir gerçekleştirsem taşınma işini muhteşem bir organizasyon ile kutlama yapacağım :)))

Sevgilerle!

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Mehtap, trafik en kötüsü ama ardından gelenlerde yok değil.

Selamlar!

GÜVEN SERİN dedi ki...


Büyük mücadele; insan üstü...

Conley Tiffany dedi ki...

Benjamin Lee'den kredi almış olan kişilerden gelen yorumları gördüm ve onların tavsiyeleri doğrultusunda başvurmaya karar verdim ve sadece 5 gün sonra, talep ettiğim toplam 850.000 $ tutarında banka hesabımda kredimi onayladım. harika bir haber ve gerçek kredi borç verene ihtiyacı olan herkese e-posta yoluyla başvurmasını tavsiye ediyorum: 247officedept@gmail.com veya WhatsApp: + 1-989-394-3740. Şimdi istediğim krediyi aldığım için mutluyum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...