3 Aralık 2009 Perşembe

POTPORİ

Bazı parçalar hayatınıza kazınır ve beraberinde bir sürü hatıra biriktirir.Hepsi kendi adından başka sizde ifade ettiği başka adlara da sahiptir.Sevinçlerimiz, acılarımız, kavgalarımız, sevdalarımız, hatalarımız, özlemlerimiz,ayrılıklarımız ve daha niceleri var içlerinde..Biraz müzik dinlemeye ne dersiniz?Ama bu radyonun DJ'si ben !


1-Lady In Red ( Chris De Burgh )

İlk aşk, ilk heyecan, ilk flört..Herşeyin çok masum olduğu ve masumane yaşandığı , tutulamayacak sözlerin bilinmeden sarfedildiği harika zamanlar.


2-Hatıralar Hayal Oldu ( Dario Moreno )

İstesek de geri gelmeleri mümkün değil.Mümkün değil uyanır uyanmaz ciciannemlerin kapısını çalmak ve hala uyuyor olan Semra Ablamın koynuna sarılmak. Mümkün değil her sabah neşe ile yapılan kahvaltılar,akşam birlikte seyredilen ve krite edilen filmler,birlikte gidilen piknikler.Mümkün değil bağda anneannemle birlikte yaptığımız salçalar,kurabiyeler,dinlenilen arkası yarınlar.Mümkün değil.


3-Kumsalda ( Özdemir Erdoğan )


" Yapayalnızız kumsalda sen ve ben
........
Sen ve ben koşuyoruz gelen dalgalara
Sen ve ben en büyük aşkla ve mutlulukla"

Konak-Karşıya vapuruna her bindiğimde bize eşlik eden martılarla birlikte mırıldandığım yegane şarkıdır.Hep hayalini kurduğum deniz,kumsal,tekne ve aşkım. Bu hayal hiç bitmeyecek.


4-Yandım Yandım ( Mazhar Alanson )


Hem de çıtır çıtır :)))


5- Sevdim Seni Bir Kere Başkasını Sevemem ( Ö. Erdoğan )


Denilse de olmuyor. "Boş olan dolar" bir fizik kaidesidir. Bittikten bir süre sonra bu kaide devreye girer ve bal gibi başkası da sevilir başkaları da :)) Valla bu benle ilgili değil tamamen genel bir durum :))


6- Pervane ( Ö.Erdoğan )


"Ben balarısı gibiydim senden önce
Bak pervanelere döndüm seni görünce
YAna yana kül olsam her an
Yine de senden ayrılamam
Yoluna adadım ömrümü ben sensiz olamam"


Ee tek başına adanmışlık işe yaramıyor. En fazla on yıl sürüyor. Yani ben de öyle oldu.


7- Fly Me To The Moon ( Astrub Gilberto )


Fly me to the moon
Let me play among the stars
Let me see what spring is like
On Jupiter and Mars


In other words
Hold my hand
In other words
Baby kiss me
....


En sevdiğim parçadır.Pervane olduğum dönemin en başına rastlar karşılaşmamız. Ama hala çok severim ve söylerim.


7- Deniz Ve Mehtap ( Dario Moreno )


Deniz ve mehtap
Sordular seni neredesin?
....


İstanbul' da yaşamaya başladım başlayalı soruyorum ben de . Gül gibi İzmir'i ve evini bırak gel, sonra da sor .Oysa kalkar kalkmaz tüm körfez her sabah ayağımın altındayken..


8- Ne Senden Öncesi Ne Senden Sonrası ( S.Aksu )


İki buçuk seneden beri tüm şarkılar onun için.Ne ondan öncesi ne de sonrası önemli olacak gibi.Tüm sevdam ;gerçek aşkı buldum bulalı her şarkıda o var. Üzse , kırsa , vursa ,uyumasa kısacası ne yaparsa yapsın bitmeyecek bir aşk bu .Evlat aşkı kıymetli, hem de çok kıymetli. Canım kızım benim!


Radyo keyfi bu akşamlık bu kadar. Bilmiyorum beğendiniz mi parçalarımı? Bu kadar değil tabii ki ama ne bu akşama ne de diğer akşamlara sığmayacak kadar çok benim şarkılarım.


Sizlere bol şarkılı ve aşk dolusu geceler dilerim dostlarım.

4 yorum:

GÜVEN SERİN dedi ki...

Bizlere ait olan zamanların; saf ve sadelik kokan,taibat kokan şarkılarını alkışlıyoorum. Hepsi ayrı zamanlarda ayrı insanlara farklı mutluluklar,hüzünler yaşatmıştır. Ama gerçek olan bir şey var ki; milyarlık döngünün milyonluk güzellikleri var. Şarkılar bunlardan sadece birisi...

Radyo keyfini hazırlayan,sunan bu zahmeti katlanan tüm ekibe; selam ola ve ayakta alkış:))

Deniz ve Mehtap şarkısını değiştirip;

Irmak ve ova
Sordular seni neredesin?
Dede ve nine ve gardaş ve arkadaş
Sordular seni neredesin,neredesin...

Diye söyleyesim,haykırasım gelmiştir :))

Şarkı yorumları,inanılmaz gerekli olmuş:))Dinlemeli ve irdemeli... Hoş...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Beğendiğine çok sevindim Güvenciğim, mutlu oldum :))Ara ara yine program yapar sizleri de beklerim :))

Yaşlanıyor muyum ben? Hep geçmişle birarada olmaya başladım.İşin ilginç yanı bu beni mutlu kılıyor.

Sevgilerimle.

Kara Kalem dedi ki...

Söz konusu olan yaşlılık veya yaşlanmak değil, Seni asıl mutlu eden yüzünün ve yüreğinin güzelliği arkadaşım. Bence sen müthiş bir Dj' sin. Çünkü aynı sinerjiyi bize de yansıtıyor ve gülümsetiyorsun. Seçmiş olduğun şarkılarda beğeniler bu kadarmı birbirine örtüşür. Ben iflah olmaz bir Sezen hayranıyımdır. Ayrıca klasik batı müziğini de oldukça fazla dinlerim. Kısacası harika dönem şarkıları seçmişsin bizler için. Esas harika olan ise şarkılara bıraktığın yorumlarındaki samimiyet ve sıcaklık. Sanki kırk yıllık dostlukların insanlarıymışcasına sarılıyor kelimelerin. İşte senin mutluluğun ve beyaz yazdıran yüreğinin gücü. Hep böyle kal.

Sevgilerimle

Ahmet

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Ahmet yorumun için çok ama çok teşekkür ederim.İnan okurken yüreğimle birlikte yüzüm de ısındı ve kızardı.Sağol,varol.

Sevgilerimle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...