28 Ekim 2009 Çarşamba

EN GÜZEL HEDİYE

Geçen cumartesi günü yaşgünümde bu zamana kadar aldığım en anlamlı ve en özel doğum günü hediyesi benim oldu. Ultroson aracılığıyla bir kez daha ,ama bu sefer biraz daha büyümüş olan kızımla tekrar buluştuk.Gözlerime inanamadım. Kızım ağzını kocaman açmış esniyor.Aman Yarabbim! Ne gam ne keder. Garip bir annelik içgüdüsüyle kızımın hiç de bana benzemeyeceğini düşündüm.Panik, heyecanlı, yanımda kanı donmuş insanları bile telaşa düşürecek triplere sahip benim , doktorun göbeğime ultroson cihazıyla vurmasına bile tepki vermeyen bir kızı olacak. Ayy ne güzel. Bir heyecan bir heyecan. Doktora gideceğimiz gün, sabahı sabah ediyorum. Bu heyecanı kızım Nil' i her ay görüşümde ve onu takip eden birkaç gün için yaşıyorum. Daha sonra alışıyorum. Taa ki bir sonraki sefere kadar. Dedim ya ben bu yaşgünümde aldığım en güzel ve en anlamlı hediyeye sahip oldum. Hatıramdan hiçbir zaman silinmeyecek görüntülere...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...