28 Ekim 2009 Çarşamba

NİL'İN SABAHLARI

Nil her sabah olduğu gibi bu sabahta saat 7 sularında uyandırdı beni. Nasıl mı? Tabii ki içimde tepişerek. Bir sağa bir sola; arada aşağıya. Hadi kalk ve doyur beni diyor. Evde kahvaltı hazırlama işi kocişe ait. Ama tamamiyle gönüllü bir iş bu onun için. Bu sabah ona kıyamadım ve doğru mutfağa. Harika bir kahvaltı hazırladım kızım için. Her kahvaltı sonrası basan uyku ve yorgunluğu gidermek için yattığım yarım saatlik sürede kzım sanki teşekkür eder gibi daha büyük bir coşkuyla oynamaya başlayıp sonra duruldu. Biz kocişle her sabah bunu yaşıyoruz ve Nil’in hayatımıza şimdiden renk kattığını düşünüyoruz. Bu sabah kociş uykusunda gülerek uyandı. Nil’i gördüğünü , bana çok benzediğini ve ona dişlerini kemirmesi için havlu ve yemesi için ekmek verdiğini söyledi. Daha elimize alamadığımız kızımız güneşin evimize farklı doğmasına neden oluyor. Umarım hayat kızımıza , bize kattığı renkten daha derin ve daha mutlu imkanlar yaratma koşullarını hep içinde barındırır. Seni şimdiden çoook seviyoruz minik Nil.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...