28 Ekim 2009 Çarşamba

KALKAN PARTİSİ

Dün gece rutin kalkan partilerinden birini yaşamak üzere Bekir Ağabeyi’lerdeydik. Yani büyük enişte. Herkes oradaydı. Kocişin ablaları, yeğenler, kayınvalide ve arkadaşı Fahriye. Yemekten sonra birden ışıklar söndü. Derken iki tane pasta üzerinde mumlarla birlikte ortaya çıktı. Veeee alkışlar, veeee şarkılar. Kısa bir şoktan sonra bunun benim üç gün arayla tekrar kutlanan doğum günüm olduğunu anladım. Bir utandım , bir utandım. Ama ne yalan söyleyeyim o kadar mutlu oldum ki. Kanatlanıp pike yapasım, saatte 300km. koşasım geldi. Ben bu insanları çoook seviyorum. Nasıl sevmiyeyim ki ! Bu aileye mensup olmakla bana yaşattıkları huzur,mutluluk ve güven için hepsine müteşekkirim. Muhteşem bir gece geçirmiş olmanın verdiği mutluluktan mı yoksa hamilelikten mi bilmiyorum ama bu ikisinden biri sabaha kadar horul horul horlayarak kocişi uykusuz bırakmama sebep olmuş J Vallahi ben kocişin yalancısıyım. Bu akşam da hep birlikteyiz; Kentuck Fried Chiken partisi var. Bekleriz efendim !

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...