28 Ekim 2009 Çarşamba

GÜMÜLDÜR

Çoook cücücük bir çocukken önce Suzan Teyzelerin yazlığı ile gitmeye başladığımız Gümüldür sonraları teyzemlerin yazlık yaptırmasıyla birlikte daha da özel bir hale dönüşmüştü. Önce çocukluk, sonra ilk gençlik yılları derken Gümüldür benim için çok özel anların, hatıraların ilk uğrak yeridir. Azgın dalgaların sesi, gün batımının rengi, yakamozların ahengi, akşamüstü çay ve kek saatleri, okey turnuvaları, çiğdem çıtlatmaları,bol yürüyüşler,tatlı dedikodular,misss kahvaltı sofraları, kahvaltı sofrasına gelen Hürriyeti kapma savaşı, çengel bulmacalar , ardından içilen kahveler, kapatılan fallar, bitmeyen sohbetler...Çok özeller. Kendi kızlarından beni hiç ayırmayan teyzemin evinde yaşadığım bunca güzellikler Gümüldür'ü benim için her zaman özel kıldı. Annemle babamın orada bir ev almaları ile tüm hayatım boyunca ettiğim dualar kabul oldu. Artık tüm yeğenler, torunlar yazın bir araya gelebilecek. Miniklerin önce çocukluk sonra da gençlik serüvenlerine bizimkiler gibi ağaç dalları arasında gizliden gizliye bakarak değil :)))) bizzat yanlarında tanık olacağız. Bizimkiler şu anda maaile orada. Hergün arıyorum . Sahile midyeci Memet abi geliyor mu, bugün hava rüzgarlı mı, deniz durgun mu, dalgalı mı? Akşam sahile indiler mi? Şimdi kahve vakti, fallar kapatıldı mı? Orda sohbet bol şimdi, tam ferhunde hanımlar kıvamında. Benim aklım ve ruhum ordaaa. Bu sene ben olmasam da biz hep orada !

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...